Moja prva SMS prepiska sa detetom


Kada vam ne preostane ništa drugo nego osmeh...

Uloge: 

Aca, 11 g., peti razred, nedavno dobio mobilni, nije ga koristio za SMS, bar kod kuće nije pokazivao da zna.
Ja, 46 g., sluđeni i zabrinuti roditelj.


Dijalog:

(prvu poruku sam poslao tek radi reda, nisam znao čak ni da li mu je mobilni u stanu ili ga je mama ponela na posao, a ponajmanje sam očekivao neki odgovor)


Ja, oko 10:15: Cao, jesi poceo da radis domaci?
Aca, 10:43: Jesam.
Ja, 10:46: Super! :)
Aca, 10:49: Ti si genije.:-P
(tu sam ostao bez teksta, ali on očekuje odgovor...)
Aca, 11:01: Odgovori mi nesto.:->
Ja, 11:06: Haha, zasto genije? :)...
Aca, 11:08: Nema veze.:-D
Ja, 11:15: E, nisam ti rekao... ti si isto genije :-D Ajd sad uči!
Aca, 11:18: I ti na posao.:-x
Ja, 11:19: Don't worry, I'm working :)))
Aca, 11:25: Ok you working!:-|


Ovde sam totalno ostao bez teksta! Ostavio dete na miru da mu više ne smetam. :-P 
Prepiska je preneta verno do poslednje tačke i smajlija.
Enhanced by Zemanta

0 comments:

Your opinion...